קנדידה

האתר הישראלי לקנדידה

04-8623901

דניאלה שפי
מומחית לרפואה טבעית
ואבחון וטיפול בקנדידה

להזמנת תור לדניאלה

פורום קנדידה

עדכונים בנושא הקנדידה

הרשמו לקבלת עדכונים, מחקרים, סקרים, מאמרים וכל העדכונים שמגיעים אלינו מכל העולם בנושא הקנדידה ישירות לאי מייל שלכם

האם את/ה מטפל/ת מוסמכ/ת?
הודעה עם תוכן; לחץ להצגת ההודעה בדף נפרד  חטאיםנועם 21:43 27/01/19
    תגובה
שלום, התחלתי בשבוע שעבר את הדיאטה עם כוח רצון לצלוח אותה אבל חייבת שיהיו לי פתחי מילוט בזמנים הקשים או כמו עכשיו ערב ואני ממש רעבה ואין לי חשק לבשל משהו בריא ומורכב. במה עדיף לחטוא ובמה עדיף שלא? מה הדברים שאפשר להקל בהם יותר?
תודה!
תגובה עם תוכן; לחץ להצגת ההודעה בדף נפרד   חטאים-תגובהרותם 12:31 28/01/19
שלום נועם
שאלת שאלה מאתגרת :)
כמובן שעדיף לא לחרוג מהדיאטה לקנדידה למשך כל זמן הטיפול ועם זאת כולנו בני אדם ולפעמים התשוקה למשהו טעים ואסור מכריעה אותנו. השתדלי להכין מאכלים מראש כדי להפחית את הסיכוי לחריגה מהדיאטה. שיהיה לך במקפיא לחם מחמצת(רצוי ללא גלוטן). החזיקי בארון לפחות חבילת אטריות מעדשים/מכוסמת/מאורז מלא/מאפונה וכד'שניתן למצוא כיום גם בניצת הדובדבן ובגרין בשופרסל וגם במדפים ההולכים וגדלים של מוצרים ללא גלוטן שיש בסופרים גדולים. וקופסת רסק עגבניות ללא סוכר שניתן למצוא בכל סופר גדול.
את ה"חטאים" לא כדאי לעשות על בסיס קבוע אלא אך ורק במקרה חירום אחת לשבועיים ולא יותר מזה.
אני אדרג עבורך את החטאים מהקל אל הכבד:
1. עדיף לחטוא עם פירות מתוקים כמו תמרים ובננות. אפשר אפילו להכין מהם שייק עם קוביות קרח ואז זה יוצא כמו גלידה.
2. תפוחי אדמה- אינו מכיל גלוטן או שמרים ולפעמים יכול "לסגור את הפינה של החשק לפחממות.
3.אורז לבן בסמטי- אינו מכיל גלוטן או שמרים ולפעמים יכול "לסגור את הפינה של החשק לפחממות.
4.אטריות אורז לבן- אינן מכילות גלוטן או שמרים.
5.תירס- אינו מכיל גלוטן או שמרים ולפעמים יכול "לסגור את הפינה של החשק לפחממות.

מקווה שקצת עזרתי
רותם