קנדידה

האתר הישראלי לקנדידה

04-8623901

דניאלה שפי
מומחית לרפואה טבעית
ואבחון וטיפול בקנדידה

להזמנת תור לדניאלה

פורום קנדידה

עדכונים בנושא הקנדידה

הרשמו לקבלת עדכונים, מחקרים, סקרים, מאמרים וכל העדכונים שמגיעים אלינו מכל העולם בנושא הקנדידה ישירות לאי מייל שלכם

האם את/ה מטפל/ת מוסמכ/ת?
הודעה עם תוכן; לחץ להצגת ההודעה בדף נפרד  יש לי סוכרת ואני מתפתה למתוק ומתעייפת מהררינת 16:51 08/09/20
    תגובה
שלום לכם.
רציתי לדעת מה לעשות במיוחד בסופי שבוע. באמצע השבוע אני עובדת ולא כל כך מתפתה לאכול דברים מתוקים. אבל בסופי שבוע בגלל שאני די לבד בבית, אני מתפתה המון לאכול דברים מתוקים והאמת שאני לא יודעת עם העייפות שלי זה בגלל שאני אוכלת מתוק ויש לי סכרת, או שזה לא קשור לסכרת העייפות. אשמח לעצה מה לעשות בסופי שבוע במיוחד? אני ממש מודה לכם ושיהיה לכם המשך שבוע נפלא
תגובה עם תוכן; לחץ להצגת ההודעה בדף נפרד   סוכרת ועייפות - תגובהרותם 16:44 30/09/20
שלום רינת
וואו, השאלה שהועלתה פה חשובה, מעניינת ומאתגרת מאד
והייתי צריכה לפנות ל"מומחים" (אנשים ונשים שעברו את הטיפול בקנדידה) כדי
למצוא את העצות הכי מועילות לשמירה על הדיאטה לקנדידה בפרט, ועל אורח חיים בריא בכלל.
הנה העצות:
1. אם לא ניתן לבצע את השינוי בבת אחת כדאי לעשות אותו כתהליך,זה אמנם לוקח יותר זמן ויחד עם זאת זה יהיה יותר חזק. בהתחלה לוותר על המאכלים שהכי קל לוותר עליהם (במקרה שלי זה היה מוצריחלב)
2. לא להכניס "אויבים" הביתה אם אפשר - כשגרים לבד זה יותר קל פשוט לא לקנות ממתקים, חטיפים, עוגיות. אם יש פתאום חשק בלתי נשלט לאכול מהם, אפשר לצאת ולקנות חטיף אחד או שניים או עשר ולאכול אותם מחוץ לבית.
3. תחליפים בריאים - יש המון מתכונים לעוגות, עוגיות, קינוחים שאפשר לאכול
בזמן הטיפול בקנדידה וחלקם אפילו ללא הגבלה. אני ממליצה על קינוחי רו-פוד (אוכל נא) שהאנזימים והויטמינים בהם לא נהרסו והם נותנים את הסיפוק המיטבי למתוק.
צריך לדאוג שתמיד יהיה תחליפים זמינים בכל מקום.(הרבה מהמטופלים לוקחים איתם קופסת "הצלה" לכל מקום)
4. אם קרתה חריגה, להבין שזה לא סוף העולם, זה אנושי וזה חלק מהתהליך. לא להלקות על חטא אלא לחזור כמה שיותר מהר לשגרה. הלאה וקדימה
5. הגבלת כמויות- להחליט מראש מה גודל המנה שרוצים לאכול, אחרי שנגמרה לחכות 20 דקות, ואז רק אם עדיין רעבים אוכלים עוד מנה.
6. תרגול דחיית סיפוקים- כאשר יש תשוקה למתוק לא לרוץ ישר לאכול אלא קודם לשתות משהו חם, לצאת להליכה קצרה, לראות תוכנית או כל הסחת דעת אחרת ורק אחרי כן לאכול.
זה מחזק את כוח הרצון בהדרגה.
חגים שמחים וחתימה טובה
רותם רוזנברג ND
תגובה עם תוכן; לחץ להצגת ההודעה בדף נפרד   תודה רבה רותם מקרב לברינת 18:51 01/10/20
תודה על העזרה והתמיכה מאחלת לך סוף שבוע נפלא