קנדידה

האתר הישראלי לקנדידה

04-8623901

דניאלה שפי
מומחית לרפואה טבעית
ואבחון וטיפול בקנדידה

להזמנת תור לדניאלה

פורום קנדידה

עדכונים בנושא הקנדידה

הרשמו לקבלת עדכונים, מחקרים, סקרים, מאמרים וכל העדכונים שמגיעים אלינו מכל העולם בנושא הקנדידה ישירות לאי מייל שלכם

האם את/ה מטפל/ת מוסמכ/ת?
הודעה עם תוכן; לחץ להצגת ההודעה בדף נפרד  תסמינים לא ברוריםאפריים 10:41 08/05/22
    תגובה
רותם שלום לפני חצי שנה עברתי ניתוח בטן קבלתי אנטיביוטיקה אחרי שלא נגעתי שנים בזבל הזה 4 חודשים וחצי התחיל הסיוט של חיי התחלתי להרגיש רע הכי רע בעולם כמעט כאילו עומד למות הבטן התחילה להתנפח בעיות במערכת עיכול כאבי בטן צריבות שרירים בגב גירודים בגוף עירפול חזק בראש ולא גזים עברתי מלא בדיקות אין לי כבר כיוון חוץ מנהטן הארורה אין שום כיוון רק התסמינים שמציקים וזה קורה שהבין מתנפחת מתחילות להתעורר התופעות המוזרות יכול להיות שיש אצלי התפרצות של קנדידה מסיבית במעיים שגורמת לכל זה ?
תגובה עם תוכן; לחץ להצגת ההודעה בדף נפרד   תסמינים לא ברורים - תגובהרותם 12:08 08/05/22
שלום אפריים
אנטיביוטיקה בהחלט יכולה להיות גורם לצמחיה מוגבת של פטריית הקנדידה!
התסמינים המתוארים כאן מתאימים מאד לתסמינים של הקנדידה ואנחנו שומעות אותם הרבה. לצערי הרב הרפואה הקונבנציונלית לא בודקת הימצאות של קנדידה במעיים.
אני ממליצה להגיע למרפאה ולהיבדק אצל דניאלה.
המשך יום נפלא
רותם :)